La Castanyada a La Vinyala

castanyada

El divendres dia 31 d’octubre vam celebrar la castanyada.
Al matí cada classe va fer una recepta que prèviament havia escollit.El cicle inicial va fer most, el cicle mitjà va preparar quatre pizzes, la primera de rovellons, la segona de xampinyons, la tercera de pebrot vermell i la última de magrana. I el cicle superior vam fer diamants de xocolata i roquetes de xocolata. Tot estava molt bo!! Després ens van donar castanyes.
Totes les classes van escriure la recepta i la tenen penjada als passadisos.
També vam fer unes carbasses .

Hi va haver moltes col.laboracions:
-l’Ampa va torrar les castanyes per a tots el nens i les va repartir a tothom
-Les famílies van participar al concurs de fotografia i es va donar un premi per familia
-A més es va fer una exposició de castanyes, boniatos i carbasses per tota l’escola

AGRAÏM LA COL.LABORACIÓ DE TOTHOM

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *