FEM TEATRE els alumnes de 6è. Capítol nº4

imag0008
imag0005

Hola nens i nenes som els nens de 6èB avui em fet una classe que ha estat  molt difícil per a nosaltres. Primer , un nen o nena tenia  que possar-se en una cadira, en Toni assenyalava a un nen/a  i tots els companys picaven a les  cames perquè no s´escoltés d´on venia el nostre company.Tenia que tocar-li la cara i amb el tacte esbrinar qui era . El Toni va fer aquesta prova per esbrinar si ens coneixiem tots. I amb aquest joc vam fer abraçades i petons.Ens va dir de fer uns deures : el mateix que vam fer a  la classe.Esperem que us agradi la nostra informació .

ESCRIT PER :Noelia  Gonzalez i Laura Vela

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *