FEM TEATRE els alumnes de 6è. Capítol nº3

Hola nens i nenes vinyalers!Com veiem que us agrada molt tafanejar, us explicarem que hem fet el teatre avui i les activitats que hem realitzat.

Primer,el Toni ens va demanar la setmana passada uns deures:

-entrar en silenci  al gimnàs i escoltar.

Seguidament ens va explicar l’activitat que fariem i a corre -cuita ens vam posar a preparar-la.Consistia en fer grups de cinc o sis nens i nenes,i en vuit o deu imatges havíem de fer una història del què volguéssim.Llavors el públic que eren els nens que encara no havien fet l’activitat  havien de tancar els ulls  i els altres podien  anar canviant de postura.La veritat es que ens va  agradar molt…Esperem que a vosaltres també us hagi agradat.

Fet per:Montse Garcia i Marc Rodriguez

imag0389