Fem teatre els alumnes de 6è . Capítol 6è

El dimarts dia dos de novembre, en el teatre vam fer una cosa diferent un joc que es deia: Les Cinc Cadires.El joc era divertit perquè en la primera cadira el nen o la nena havia de riure. La segona cadira  havies  d’enfadar-te i insinuar ràbia. La tercera cadira havies d’ insinuar que ploraves perquè estaves trist. La quarta que havies d’insinuar que estaves enamorat d’una nena o d’un nen i treure la teva bellessa interior. La cinquena cadira es tractava de fer un crit de cinc a set segons.

Paula Mateo, Erik Hernàndez i Daniel Barrero. Alumnes de 6èB.

imag0004

1. MARIA

ESTIC D’ACORD AMB VOSALTRES, ENS HO VAM PASSAR SUPER BE MAI M’HO HAVIA PASSAT TAN BE EN UNA ASSIGNATURA DE L’ESCOLA
    XDXD