Els nens i nenes de 5è hem anat a fer ioga a l’escola Sant Josep

Una experiència única i irrepetible. Estem escrivint els comentaris i sensacions de la sessió que més endavant compartirem en forma de llibret virtual.
Per ara un posem les fotos de l’activitat

CIMG0189_400x300

1. Blanca

Hola Nois i noies de cinquè!
    Sòc la Blanca, la professora de ioga Iyengar de l’escola Sant Josep. Vull agrair-vos a vosaltres i a les vostres mestres la visita per venir a fer ioga. També el vostre interès per conèixer aquesta disciplina que practiquen regularment els alumnes al nostre centre. També us donem les gràcies per participar en la nostra recerca durant aquests 3 cursos. Tan de bo tingueu en un plaç curt de temps la possibilitat de gaudir del ioga i poder aprendre’n una mica més.
    Estem molt contents de la vostra visita, i que us agradés l’activitat. També que us quedessiu a esmorzar amb nosaltres.
    Us adjunto el link de la nostra escola, on també hem penjat una notícia sobre la vostra visita. Seran molt ben rebuts els vostres comentaris i opinions a la nostra pàgina també!
    Aqui el teniu:

Gràcies i fins a la propera nois i noies!
    Blanca