Dia de Portes Obertes

El dissabte passat, 8 de març vam celebrar el dia de portes obertes. Les famílies interessades en conèixer l’escola per a la possible preinscripció dels seus fills i filles van poder venir a visitar el centre i veure el seu funcionament, els seus espais, i conèixer en directe els mestres i la seva tasca.

Va ser un dia molt agraït, amb més de 50 famílies visitant l’escola, preguntant, mirant, i fins i tot tocant els nostres espais. Ens vam organitzar per petits grups de visita per tal de fer-la més àgil i funcional. Durant tot aquest matí les famílies van poder preguntar la nostra manera de treballar i organitzar-nos.

Aquí us posem un recull de les fotografies que vam fer. Esperem que us agradin.

escola