Booktubers a Cicle Superior

Aquest curs a Cicle Superior iniciem un projecte d’animació a la lectura on l’alumnat treballa les competències de llengua ( lectora, oral i escrita) i la competència digital. Com ho fem?

Al llarg del curs s’han de completar una sèrie de missions amb tasques i insígnies associades…Llegim llibres, completem guions i fem vídeo-ressenyes dels llibres llegits ( poden ser en castellà, català i fins i tot en anglès!).

Esdevindrà tot l’alumnat membre honorífic de l’esquadró Booktuber?

Aconseguiran els nois i noies de Cicle Superior fer una pila de llibres tan alta com el castell format per tots els seus mestres?

Aconseguiran ser súper-avaluadors en completar la missió 5?

Si en voleu saber més entreu a l’aula Moodle dels vostres fills i filles. Allà trobareu un enllaç a la pàgina del projecte i als portafolis de lectura individuals.

Endavant Booktubers de Cicle Superior!!!