Material escolar

Curs 2023-24

La quota anual de material i sortides escolars és de 212€. El preu de les colònies no està inclòs (depèn de cada curs).

Educació Infantil Llicència digital matemàtiques Innovamat
Cicle Inicial Quaderns de llengua catalana. Editorial Nadal.

Llicència digital i quaderns matemàtiques Innovamat (quota AFA).

Cicle Mitjà i Superior Llicència digital llengua catalana i castellana. Editorial Nadal

Quaderns llengua anglesa. Editorial Oxford

Llicència digital i quaderns matemàtiques Innovamat (quota AFA).

Educació infantil

• Carmanyola amb l’esmorzar i carmanyola amb el berenar.
  • Ampolla d’aigua reutilitzable.
  • Bossa de roba per dur l’ampolla i la carmanyola.
  • Una capsa de mocadors de paper.
  • Bata sense botons i amb goma al coll per dur a terme activitats plàstiques.
  • Recomanem que la roba sempre sigui còmode i fàcil de posar i treure de manera autònoma. Eviteu els cinturons i el calçat amb cordons.
  • Els dies de psicomotricitat han de dur roba tipus xandall i vambes amb “velcro”.

Recordeu de marcar tot amb nom i cognoms.

Material específic de cada curs

Infantil3

• Un paquet de tovalloletes higièniques.
  • Bossa de roba amb un recanvi complert (roba interior, pantalons, samarreta i bambes) i bosses de plàstic per posar la roba bruta.
  • Pitet per l’estona del dinar.
  • Matalàs personalitzat (el facilita l’AFA). Cada divendres es portarà a casa.

Cicle Inicial

• Una carpeta amb gomes i solapa.
  • Una capsa de mocadors de paper.
  • Auriculars protegits amb bossa o estoig (si no estan a l’escola els del curs passat).
  • Ampolla d’aigua reutilitzable.
  • Bata o samarreta . La porten a classe de plàstica. Es dona per rentar, si cal, només els divendres.
  • Roba esportiva, samarreta de recanvi i tovallola petita, els dies d’educació física.
  • Bossa o motxilla petita, amb el nom ben visible.
  • Dins del Pla mediambiental que es porta a terme a l’escola, es recomana portar l’esmorzar i el berenar dins d’una carmanyola.

Cicle Mitjà

• Bolígraf blau, verd i negre.
  • Estris d’escriure: llapis, colors, retoladors, goma i maquineta.
  • Carpeta classificadora DIN A-4.

Cicle Superior

• Punta fina blau, vermell i negre.
  • Estris d’escriure: llapis, colors, retoladors, goma i maquineta.
  • 1 llapis memòria USB capacitat mínima 4GB.
  • Carpeta classificadora DIN A-4.