MASTERPIECE A CICLE SUPERIOR

Enguany, l’entusiasme inunda les aules de cinquè i sisè de la nostra escola, ja que els alumnes participen amb passió al First Lego League Challenge. Sota el títol de temporada “Masterpiece,” aquesta competició global no només posa a prova les habilitats tècniques dels estudiants sinó també la seva capacitat per unir l’art i la tecnologia per motivar la gent a fer allò que els apassiona.

La pregunta central que guia aquesta temporada és més que un repte, és una crida a la creativitat i la reflexió: “Com podem fer servir l’art i la tecnologia per motivar a la gent a fer allò que ens agrada?” Aquesta pregunta desafia l’alumnat a explorar la connexió entre l’expressió artística, la innovació tecnològica i la motivació personal, obrint camí a solucions úniques i imaginatives i crear una solució que doni resposta a una necessitat del nostre entorn proper.

A més de la part d’innovació, volem compartir amb vosaltres l’altra part emocionant d’aquesta temporada. La First Lego League inclou una competició de robòtica, on l’alumnat utilitzen el robot Lego Mindstorms EV3. Aquest trimestre, els nostres nens i nenes estan immersos en la resolució de missions amb aquest robot, aprenent com fer desplaçaments, girs, seguidors de línia i tot tipus de gadgets que ens ajudaran a conquerir els reptes tècnics que se’ns presenten.

Amb la competició del barri que s’acosta ràpidament al gener i la competició provincial de Barcelona programada pels primers dies de març, el nostre equip de representants estan a punt d’aconseguir grans fites. Estem segurs que els resultats del seu esforç i dedicació brillaran com mai abans.

És realment inspirador veure com 16 voluntaris i voluntàries del curs de sisè s’han unit com a una gran família dedicada a la representació de tot l’alumnat de cicle superior! Les seves famílies estan sent el cor i l’ànima d’aquesta extraordinària experiència, oferint suport amb entrenaments extra fora del temps escolar. Agraïm profundament la vostra dedicació i compromís!

En breu, podreu veure els fruits d’aquesta experiència única. El nostre equip amb les seves samarretes ben orgullosos amb els nous logos, estan destinats a conquerir els reptes amb esforç i determinació. En aquest camí cap al futur, són més que participants; són autèntics mestres en formació. Estem emocionats i emocionades de compartir amb vosaltres els resultats d’aquesta aventura! Endavant!