3r: Música

Hola famílies!
Els infants de 3r gaudim molt fent música! En les últimes sessions hem practicat diferents coreografies de percussió corporal i ja som capaços d’inventar seqüències rítmiques per acompanyar cançons noves. Us deixem una mostra a continuació.

3r i 4t: Tardes de joc

Benvolgudes famílies, què tal esteu?
Després d’unes setmanes treballant dur per acabar el trimestre, els nens i les nenes de cicle mitjà  vam organitzar unes tardes de jocs per a gaudir una bona estona.
Algunes de les nostres famílies van oferir-se  a venir a les classes a… Llegeix més»

I5: Com podem fer gel?

Hola famílies,
Els infants d’I5 han estat treballant la situació d’aprenentatge de L’hivern i una de les preguntes que es van fer va ser ” Com podem fer gel?” Cada infant va tenir l’oportunitat de dir com pensava que es podia fer el gel. Les idees… Llegeix més»