Educació infantil va a l’auditori!
24/03/23
El 16 i 17 de març les nenes i els nens d’educació infantil vam poder gaudir de l’espectacle musical “Pica de mans” a l’auditori de Terrassa.
Ens van explicar contes acompanyats de música i vam poder participar tot cantant i picant de mans.
Ens vam divertir molt… Llegeix més»































