Aniversaris novembre
29/11/21


Aquest trimestre, els alumnes de tercer han treballat els jocs tradicionals, les parts del cos i els circuits, on han desenvolupat habilitats motrius bàsiques.
Han gaudit molt investigant i posant en pràctica els jocs que jugaven els seus familiars quan eren petits. Tanmateix, els ha agradat… Llegeix més»

Hola famílies,
Durant aquesta setmana a educació física hem treballat l’equilibri a través d’un circuit. Hem utilitzat com a material bancs, espatlleres, blocs, cordes, cèrcols per saltar a peu coix, cons…
Ha estat molt divertit i hem après a coordinar els nostres moviments.
Mireu com ho hem fet.
Llegeix més»

Hola famílies,
Us presentem un petit recull d’imatges que us aportaran una mica d’informació sobre les activitats que realitzen els nens i nenes d’educació infantil durant les sessions de psicomotricitat.
Tenim clara la importància de treballar cos i ment en aquestes edats, definida així la paraula psicomotricitat,… Llegeix més»

Aquest primer trimestre, l’alumnat de cicle superior hem desenvolupat les capacitats condicionals, les habilitats motrius específiques, el treball en equip, el respecte a les normes i al companyerisme mitjançant les unitats didàctiques d’un esport conegut i la creació d’un espectacle en petit grup.
Hi hem donat… Llegeix més»

Hola famílies,
Els infants de segon la setmana passada vam tenir una visita molt interessant i instructiva. Va venir en Joan, un polícia municipal de Terrassa que ens va fer una xerrada sobre educació viària.
Vam aprendre com ens hem de comportar pel carrer i al cotxe… Llegeix més»

Hola famílies,
Avui 25 de novembre dia internacional de l’eliminació de la violència contra la dona, tot l’alumnat de primària, hem visionat uns curtmetratges per després reflexionar i generar debat sobre el tema.
Tota la comunitat educativa hem escrit les nostres mirades contra la violència de gènere… Llegeix més»

Hola famílies,
Avui al matí els infants d’educació infantil hem preparat a les nostres aules un petit tastet de fruites de la tardor amb magrana, persimó, raïm i mandarina.
Abans de començar ens hem rentat les mans i de seguida hem passat a l’acció amb els preparatius.
Ha… Llegeix més»

Hola famílies,
Dijous passat els alumnes de 2n vam anar a visitar el Museu del Ferrocarril de Catalunya a Vilanova i la Geltrú.
Durant la visita vam fer un joc on havíem d’anar esbrinant les imatges que el/la monitor/a ens anava mostrant.
Ens anirà molt bé tot el que… Llegeix més»

Dimarts passat els nens i les nenes de les classes de les Flors i de les Pizzes vam anar d’excursió a la casa de Can Montcau. Primer vam fer una coca de vidre la qual vam deixar fermentar durant molta estona perquè estigués al punt.… Llegeix més»