Canal Olímpic :)
Bon dia, lectors i lectores, ja estem arribant al final i per celebrar el gran curs que hem fet, hem anat al Canal Olímpic i hem fet un munt d’activitats que ens han encantat. En primer lloc, vam fer canoa per parelles o grups de tres. Després, vam pujar a una barqueta de rem en la que hi cabíem 4 o […]
Canal Olímpic :) Llegeix més »












