gira-sols

2nB plantem gira-sols!

  Divendres passat, els nens i les nenes de 2n vam plantar gira-sols. Per poder fer-ho vam fer un foradet a la terra. Després vam posar-hi els nostres gira-sols, sorra, fem i els vam regar. Teníem moltes ganes de poder plantar els gira-sols ja que és el nom de la nostra classe (ja havíem ajudat

2nB plantem gira-sols! Llegeix més »

2nB Germinació d’una planta!

La classe dels Gira-sols hem estat aprenent molt sobre les plantes. Per aquesta raó, per investigar com creixen, els nens i nenes de 2nB, hem decidit fer l’experiment de la germinació d’unes llenties! Primerament, cadascú de nosaltres hem pensat una hipòtesis per a la pregunta “com creixen les plantes?”. Després de fer l’experiment, hem estat

2nB Germinació d’una planta! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut