8 de març 1r i 2n
Aquesta setmana, hem estat treballant el dia de la DONA, amb motiu de la celebració del 8 de març. Hem treballat contes inspiradors, hem estat reflexionant sobre la SORORITAT, el RESPECTE, la IGUALTAT i hem marcat en un arbre totes les nostres mans de color lila, el color representatiu d’aquesta diada. Us deixem unes imatges […]
8 de març 1r i 2n Llegeix més »




