Estampem les nostres mans (P5B Gaudí PREHISTÒRIA)

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Us presentem aquesta activitat en la qual es poden veure dos processos per estampar les mans, dibuix típic a les coves de la Prehistòria.

El primer procés ha estat el mateix que antigament empraven: estampaven les mans en negatiu, és a dir, bufant a sobre de la mà amb canyetes i aigua barrejada amb substàncies de la natura. En aixecar la mà, quedava la marca de la forma de la mà. Nosaltres ho hem fet amb colacao barrejat amb aigua.

El segon procés ha estat el mateix que un dels que fem servir a l’actualitat: amb pintura de témpera.

Ens ho hem passat genial!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>