Sant Jordi, un any més. Tot i que ha sigut una festa diferent a la dels altres anys, hem pogut compartir experiències amb els nostres companys de classe. Ens hagués encantat celebrar amb tota l’escola però la situació no acompanya. Tot i això, hem gaudit moltíssim i hem demostrat el nostre gran art per escriure i dibuixar.
Ens agradaria explicar-vos que vam fer uns textos i dibuixos de tema lliure. Ho vam fer genial amb molt d’esforç i motivació. Tots els dibuixos i textos literaris eren increïbles. Finalment vam tenir dos guanyadors de cada classe.
A 6è A el Martí va guanyar el concurs de dibuix i la Sara el de text literari. I a 6èB va guanyar la Leyre el premi de dibuix i la Rosa el premi al millor text. Estem molt orgulloses de vosaltres. Molt bona feina!
Finalment, a la tarda vam jugar al Passaparaula per equips per fomentar la cohesió del grup, millorar el nostre vocabulari i gaudir una bona estona.



















