Fa unes setmanes, els nens i nenes de 1r de primària vam treballar el reciclatge i la importància de cuidar el nostre planeta.
Durant aquests dies vam aprendre per a què serveixen els diferents contenidors i què hi hem de llençar a cadascun: el paper i cartró al contenidor blau, els envasos al groc i el vidre al verd. També vam parlar de com podem reduir residus i reutilitzar alguns materials en el nostre dia a dia.
Per compartir tot el que havíem après, tots els grups de 1r vam preparar un vídeo on expliquem com reciclar correctament i per què és tan important fer-ho. Va ser una activitat molt divertida que ens va permetre aprendre i treballar en equip.
Esperem que us agradi molt el vídeo! Entre tots i totes podem ajudar a cuidar el nostre planeta. 🌍♻️










