Educació Primària

El Tió arriba a primer cicle!

Aquesta setmana ha sigut molt emocionant! El Tió ens va deixar un mapa amb pistes per anar-lo a buscar. Tot l’alumnat de primer cicle molt emocionat va anar a un parc a prop de l’escola i… allà vam trobar-lo! Ens vam posar super contents i contentes! A més, vam poder gaudir d’un pati diferent jugant

El Tió arriba a primer cicle! Llegeix més »

Treballem Antoni Gaudí

Els i les alumnes de 6è hem començat a treballar l’artista d’enguany. Es tracta d’Antoni Gaudí, el geni arquitecte català més internacional, figura reconeguda del modernisme. Vam veure un vídeo per aprendre més sobre la seva vida, destacant aquells aspectes que consideràvem interessants. Després, vam ubicar en un mapa de Barcelona les seves obres i

Treballem Antoni Gaudí Llegeix més »

SORTIDA MINES DE GAVÀ 3r

La setmana passada els infants de 3r vam fer una visita a les Mines de Gavà. Aquesta sortida està relacionada amb el projecte que hem estat treballant en aquest primer trimestre, la Prehistòria. Ens ho vam passar d’allò més bé i vam aprendre un munt de coses al voltant dels nostres avantpassats prehistòrics. Vam poder

SORTIDA MINES DE GAVÀ 3r Llegeix més »

Comencem Ambients a Primer cicle

Els nens i nenes de primer i segon ja hem començat aquest mes de novembre els ambients, Tenim 5 espais: Minimons, Miralletres, Zen, Creart i Explora. Cada dijous, a la tarda, els espais de la biblioteca, hort i les aules de primer cicle es converteixen en espais de creació, experimentació i joc. A partir de

Comencem Ambients a Primer cicle Llegeix més »

1r Robòtica

  La classe dels taurons, fa unes setmanes que treballem l’orientació espacial a partir de jocs amb el nostre cos i, ara que ja estem preparats, hem començat a treballar amb els Tale-bots.  Avui, els nostres robots, havien de buscar les parts del tauró i fer un camí des de cada part del tauró escrita

1r Robòtica Llegeix més »

ESCAPE FOOD JUNIOR

Els nens i nenes de 5è ens vam endinsar en una missió espacial per salvar la Terra. En aquesta missió hem aprés sobre el malbaratament del menjar i a ser més sostenibles. Podeu veure les fotos en el següent enllaç. https://drive.google.com/drive/folders/1UEnn_mWhgO8HXgrNG6XZ7Inc8Fc-8k-w?usp=sharing

ESCAPE FOOD JUNIOR Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut