COLÒNIES

COLÒNIES P5

Benvolgudes famílies, Aquesta setmana els nens i nenes de P5 hem anat de colònies a Can Ribas, a Bigues i Riells. Ha estat una experiència inoblidable, gaudint i aprofitant al màxim cada minutet del dia i de la nit. Hem fet moltes activitats: ens hem disfressat d’indis, hem vist i tocat gallines, paons, cabres i

COLÒNIES P5 Llegeix més »

2n Colònies a Can Ribas

Aquesta setmana,  els nens i nenes de segon,  hem anat de colònies a Can Ribas. Ha estat una experiència inoblidable, gaudint i aprofitant al màxim cada minutet del dia i de la nit. Hem fet moltes activitats: ens hem disfressat d’indis, hem jugat al poble massai, ens hem perdut pel laberint, hem passejat pel bosc,

2n Colònies a Can Ribas Llegeix més »

Colònies 2n

Aquí teniu un recull d’imatges dels moments que van passar els i les alumnes de 2n a les colònies. I aquí en teniu encara més! Esperem que en gaudiu molt!

Colònies 2n Llegeix més »

COLÒNIES P5

LA CLASSE DELS DENTISTES I DELS JARDINERS HEM ESTAT DE COLÒNIES A CAN RIBAS DE MONTBUI!!!ENS HO PASSAT PIPA! MIREU LES FOTOS! HEM FET MOLTES ACTIVITATS, JUGAR, CANTAR… UNA EXPERIÈNCIA MOLT BONA!

COLÒNIES P5 Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut