“La Milla” de 6è !
Ahir, els companys de 6è vam córrer “la Milla”. Una cursa de 1,6 km organitzada per els alumnes de l’institut. Vam gaudir d’un matí d’esport amb els companys de la Garalda i d’altres centres del poble. Aquí podeu veure algunes fotos.
“La Milla” de 6è ! Llegeix més »




