Nom de l'autor: Belen Gomez

EXCURSIÓ AL MUSEU OLÍMPIC

  Els alumnes de 6èB, després d’enllestir la major part del nostre projecte sobre l’esport, vam anar al museu Olímpic de Barcelona. Allà, vam fer un hall game, que es tracta d’un tipus d’escape room en el que mitjançant unes pistes havíem de descubrir jugadors i jugadores d’elit que no poden participar als JJOO per […]

EXCURSIÓ AL MUSEU OLÍMPIC Llegeix més »

TORNEM-HI

Hola, bon any a tothom! Avui ens passem per aquí per explicar-vos que els reis mags d’Orient ens han deixat uns regals que ens han encantat. Hem rebut 5 jocs de taula per renovar una mica els de la classe i per activar una mica mes les nostres ments ja que son d’ingeni i de

TORNEM-HI Llegeix més »

PROJECTE EUROPA

Hello followers, Avui uns volem ensenyar el nostre projecte final d’Europa. Per grups hem realitzat uns díptics informatius de cada país treballat. Hem buscat informació de tot tipus: museus, quadres, hotels, restaurants, esdeveniments…Som uns grans experts dels territoris que ens envolten. Per això, hem penjat totes les nostres feines al passadís i així tota l’escola

PROJECTE EUROPA Llegeix més »

CHRISTMAS DAY

Hola seguidors, Avui els alumnes i les alumnes de cicle superior hem passat un dia genial tots junts. Hem estat fent tallers molt creatius i divertits. En primer lloc, hem fet un arbre de Nadal preciós. Després, hem fet estrelles per decorar la nostra habitació. Finalment, hem realitzat una postal per regalar als nostres amics

CHRISTMAS DAY Llegeix més »

PROJECTE D’ESPANYA

Hola a tots i totes! Com ja sabeu, els alumnes i les alumnes de 6è hem treballat el projecte d’Espanya i hem conegut cada zona del país. Cada grup ens hem encarregat d’una comunitat autònoma i ens hem fet experts i expertes en ella. Per tal de demostrar-ho hem fet unes exposicions amb un programa

PROJECTE D’ESPANYA Llegeix més »

ENTREM EN POLÍTICA!

Hola a tots i totes! Ja hem fet la primera sortida del nostre últim curs a La Garalda. Hem anat al Museu d’Història de Catalunya i hem après moltíssim sobre els governs d’Espanya des de fa molts anys fins ara. Hem parlat sobre la monarquia, la república i la dictadura. Hem vist fotografies i escenografies

ENTREM EN POLÍTICA! Llegeix més »

CASTAWEEN:)

  Avui hem realitzat 3 tallers al matí. Han estat tallers molt creatius i divertits en els que hem pogut compartir, per fi, espais amb tot el cicle. Després de molt de temps 5è i 6è han pogut treballar junts. Ho trobàvem molt a faltar! Hem fet dos tallers manipulatius i artístics en els que

CASTAWEEN:) Llegeix més »

DESCOBRIM-NOS

Hola! Aquesta setmana ha estat molt productiva pels alumnes de 6è. Hem estat treballant en profunditat la cèl·lula i la reproducció mitjançant vídeos, explicacions, cerca d’informació…i com a sorpresa final, ha vingut la Susana. Ella és una llevadora del CAP de Martorell que ens ha deixat fer-li moltíssimes preguntes relacionades amb el nostre cos, els

DESCOBRIM-NOS Llegeix més »

ENS RELAXEM.

Els alumnes del grup d’ètica estan realitzant una feina molt enriquidora. Han decidit calmar els seus nervis, moments de tensió i estrés amb unes sessions de relaxació creades per elles i ells. Han fet grups i han decidit de quina manera podrien relaxar-se i meditar d’una forma creativa i positiva. Han escollit la seva pròpia

ENS RELAXEM. Llegeix més »

1,2,3 GO!

Ja hem engegat un nou curs amb moltes ganes de treballar, d’aprendre i de conèixer-nos encara molt més. Teníem moltes ganes d’explicar-nos tot el que hem fet a l’estiu i hem fet diverses activitats per parlar entre nosaltres i per decorar la nostra classe. Estem creixent i per aquest motiu ja ens hem plantejat molts

1,2,3 GO! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut