Nom de l'autor: Beatriz

2n. Plantem mongetes!

L’alumnat de segon està treballant el projecte de les plantes; per això, aquesta setmana, hem plantat mongetes per cuidar-les i veure com germinen. Hem utilitzat un pot, cotó fluix, mongetes i aigua per poder dur-ho a terme. Ara només queda cuidar-les i veure com creixen! Aquí podeu veure algunes de les imatges. 

2n. Plantem mongetes! Llegeix més »

El Tió arriba a primer cicle!

Aquesta setmana ha sigut molt emocionant! El Tió ens va deixar un mapa amb pistes per anar-lo a buscar. Tot l’alumnat de primer cicle molt emocionat va anar a un parc a prop de l’escola i… allà vam trobar-lo! Ens vam posar super contents i contentes! A més, vam poder gaudir d’un pati diferent jugant

El Tió arriba a primer cicle! Llegeix més »

2n-Fem robòtica!

    Aquestes setmanes, l’alumnat de 2n s’ha iniciat en la robòtica. Primer, amb sessions on han practicat com si fossin els robots i després amb el Tale Bot. S’ho han passat d’allò més bé. Aquí podeu veure algunes imatges. 

2n-Fem robòtica! Llegeix més »

1r. El nostre projecte del mar!

Els nens i nenes de primer hem iniciat el nostre projecte sobre el mar. A partir del que volem aprendre, hem començat a endinsar-nos aprenent sobre els mars i els oceans. Hem dut a terme alguns experiments, hem mirat diferents contes, alguns vídeos a partir de codis QR i també alguna dinàmica per aprendre cada

1r. El nostre projecte del mar! Llegeix més »

1r. Anem a la biblioteca!

Els nens i les nenes de primer hem visitat la biblioteca del nostre poble. Ens ha encantat poder gaudir de les activitats que ens han preparat sobre contes tradicionals. Ara ja estem preparats i preparades per gaudir-la a les nostres estones lliures. Si voleu veure algunes imatges, cliqueu al següent enllaç.  

1r. Anem a la biblioteca! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut