P5B LES PATATES: portem material de l’espai a classe realitzat entre els alumnes i les famílies!

Aquest reportatge, està dedicat molt especialment a les famílies de la classe de les patates, que us impliqueu i col.laboreu de manera fantástica en cada projecte i/o centre d’interès que engeguem preparant material a casa amb els vostres fills/es. Després ells el comparteixen amb tots els companys i es creen moments molt bonics, en els quals, tots aprenem de tots.

Moltes gràcies famílies i alumnes. Ah! i gràcies pels comentaris que aneu deixant.

Podeu veure els reportatges a la portada de la web, i si voleu, també a través de la icona de P5 a mà esquerra, allà dins, es van emmgatzemant totes les fotos exclussivament de P5 i les tindreu per sempre i fàcils de trobar :)))

Clica aquí

1. Paqui Gonzalez

Moltes gràcies. Crec que no oblidaràn la manera com van apendre tantes coses de l’espai disfrutant i participant de forma tan activa i amb tant d’entusiasme. Estem molt contents de la metodologia que feu servir a infantil. Els motiva tant!!! Felicitats Eva i a tot l’equip d’infantil ?

2. Olivia

Valentino, esta fascinado con todo lo relacionado al espacio.
    No para de contar y explicar cosas.Muchas gracias por hacerlo tan educativo y divertido !!!