A les classes de tercer no ens aturem! Continuem consolidant i repassant els continguts del curs a través d’activitats lúdiques i dinàmiques. Aquest mètode no només ens permet aprendre de forma divertida, sinó que fomenta la participació de tothom.
És un orgull veure com, dia a dia, els infants són cada cop més autònoms en el seu aprenentatge. Els encanta moure’s, experimentar i resoldre reptes, gaudint al màxim de cada proposta. Seguim sumant experiències!
Mireu aquí les fotografies.










