Sortida per practicar l’atletisme a Gavà

El passat dimecres 13 de març,  els companys i companyes de 6è vàrem anar a la XV trobada d’atletisme a Gavà.
Va ser una sortida per gaudir de l’Atletisme en una estadi i amb altres escoles. L’experiència va ser molt interessant. Gairebé 3 hores d’esport i companyerisme en les que vàrem fer: salt d’alçada, cricuit d’habilitats, cursa adaptada, tècnica de cursa, velocitat, relleus, llançament de pes i disc, cursa de tanques, salt de llargada, marxa atlètica, triple salt i perxa !!!! !! Moltes proves !!

Felicitats a totes i tots pel vostre esforç.

Aquí us deixem una enllaç amb les fotos.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut