MÓN SANT BENET

Bon dia,

com molt de vosaltres ja sabeu, els alumnes i les alumnes de cinquè hem treballat l’edat mitjana i l’edat antiga en el nostre projecte de medi. Per tal de finalitzar el nostre treball vam dirigir-nos fins Sant Fruitós de Bages a un indret molt especial anomenat Mon Sant Benet. Allà vam fer una visita per aprendre com vivien i com es sentien els monjos d’aquella època. Després vam fer d’arquitectes i constructors en una activitat molt més dinàmica. Ens ho vam passar molt bé!

 

 

Us deixem les fotos:

Aquí teniu les fotos

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut