Missió i visió

Missió

• Millorar les competències dels nostres alumnes.
  • Potenciar el desenvolupament integral dels nostres alumnes, respectant les seves possibilitats i capacitats.
  • Fomentar els valors democràtics, el respecte als drets humans, la cultura de la pau i de l’esforç.
  • Formar ciutadans autònoms i emprenedors, d’esperit crític, responsables i compromesos amb la societat.

Visió

Els nostres principis d’actuació van encaminats a l’escola que volem:

• Volem una escola oberta i preparada per fomentar la convivència de l’alumnat independentment de la seva procedència, respectant la igualtat d’oportunitats, la identitat personal i la diversitat de cada alumne i que treballi per compensar les desigualtats dels alumnes més desfavorits socialment, familiar, cultural o econòmica.
  • Volem una escola que tingui una cura especial de l’educació sòcio-emocional: autoestima, gestió d’emocions, empatia i resolució de conflictes.
  • Volem una escola on els valors democràtics i humans s’aprenguin a partir de l’experiència del dia a dia (pau, justícia, respecte, drets humans…).
  • Volem una escola oberta i compromesa amb l’entorn, potenciant les activitats que s’hi duen a terme, a la vegada que donem a conèixer les nostres.
  • Volem que els nostres alumnes coneguin el seu entorn proper: la història, la natura, l’organització social…
  • Volem una escola compromesa amb el medi ambient, fomentant valors de respecte i cura.
  • Volem una escola compromesa amb la societat, fomentant valors de solidaritat, cooperació i treball per al bé comú, donant cabuda a projectes de servei-aprenentatge.
  • Volem que les famílies se sentin part integrant de la comunitat educativa, omentant el traspàs d’informació i la participació.
  • Volem una escola que basi les seves actuacions en els quatre pilars de l’educació: aprendre a ser, aprendre a conviure, aprendre a fer i aprendre a conèixer.
  • Aprendre a partir d’objectius comuns on tothom hi pot aportar, i on l’alumne és motor del seu aprenentatge.