SISÈ S’ACOMIADA EN UN ACTE MOLT EMOTIU

Ahir els i les alumnes de 6è van ser els autèntics protagonistes de l’escola en la celebració del seu Acte de Comiat.

Els batecs de vida viscuts a l’escola des d’I3 a 6è van ressonar amb nostàlgia i alegria en una representació molt emotiva protagonitzada pels nois i les noies de sisè. I és que van recordar les vivències, les experiències i les emocions viscudes durant el seu pas per l’escola. Acompanyats per les seves famílies i per bona part del claustre de professors es van acomiadar de l’etapa d’Infantil i Primària.

Des d’aquí us donem l’enhorabona per haver superat una de les primeres fites importants de la vostra vida.

Aprofitem per agrair a les famílies la confiança i el recolzament que ens heu mostrat a l’hora d’ensenyar i educar els vostres fills i les vostres filles.

Ara marxeu, però sempre ens quedaran els vostres Batecs de vida… amb instants únics i amb uns vincles inoblidables.

Molta sort en el nou camí!

CLIQUEU AQUÍ PER VEURE ELS INSTANTS ÚNICS DE L’ACTE

CLIQUEU AQUÍ PER VEURE ELS CANVAS DEL VOSTRE PAS PER L’ESCOLA