I5

CASTELL DE MONTSONÍS!

Les nenes i els nens de p5 vam visitar el Castell de Montsonís. Allí ens van explicar les parts del castell i com es vivia en aquella època. La senyora del castell i el seu criat ens van acompanyar durant tota la visita. Després vam anar a dinar al parc del Sant Crist de Balaguer

CASTELL DE MONTSONÍS! Llegeix més »

EXPOSICIÓ FUNDACIÓ SORIGUÉ

Els nens de P-5 van anar a Lleida a l`espai Sorigué a veure una exposició de L’Òscar Muñoz, un artista colombià. Oscar fa anar unes tècniques innovadores amb la serigrafia, la fotografia i els dibuixos amb elements vitals com l’aigua, la llum , l’arena de la platja fent un procés de desintegració i desmaterialització dels 

EXPOSICIÓ FUNDACIÓ SORIGUÉ Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut