Com és i com funciona l’escola.

Com és l’escola?

A l’escola hi ha un pati que es divideix en 6 parts, un gimnàs gran al costat del menjador.
Al costat, hi ha un passadís de classes de nens petits. Al costat està el menjador on els nens mengen i els professors i professores. A dalt del menjador trobem segon i a dalt de tot hi és quart.
A la planta principal hi ha els conserges, al costat hi és la directora, el cap d’estudis i la secretària. Al costat de la direcció hi és la biblioteca i a dalt encontrem l’aula d’acollida. Al passadís de l’A.A. està tercer i cinquè. A bais hi és sisè i primer i a la planta baixa està tot infantil.

Que fa el cap d’estudis?

L’Ignasi és cap d’estudis, també fa tàndem, que li agrada molt. La direcció funciona amb tres persones: directora, cap d’estudis i secretària. L’Ignasi organitza les substitucions i prepara els horaris dels mestres i les classes. L’Ignasi fa tres anys que treballa en l’escola. Quan els profes tenen una idea li diuen a l’Ignasi, després fan feina junts per fer-la. També li agrada medi, mates i plàstica. Ara fa de director (però no ho és), i també fa reforç d’infantil.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *