Durant aquest mes, des de l’àrea d’anglès, l’alumnat ha elaborat uns productes per treballar la presentació a través del Rusc i de la T-Shirt “All about me”. A partir de diversos àmbits es cerca que l’alumnat pugui expressar diversos gustos en anglès a la resta dels companys.
D’altra banda des de la tutoria, s’ha elaborat el cartell de classe. A l’àrea de plàstica i en grups cooperatius, l’alumnat a elaborat uns quants cartells per classe. Finalment cada classe ha fet la votació del seu cartell preferit i l’han penjat a la porta.
Tant el material elaborat des de l’àrea d’anglès com des de l’àrea de plàstica estant servint per donar aquella escalfor característica dels passadissos d’una escola. Són tots uns artistes!


