XXVII Cros de La Canonja Sant Sebastià

Amb gran satisfacció, compartim la crònica del recentment celebrat XXVII Cros de La Canonja Sant Sebastià, el diumenge 21 de gener de 2024 al Sector Nord del municipi. Des de l’àrea d’Educació Física volem posar èmfasi especial en la participació entusiasta dels nostre alumnat, des d’Infantil 3 fins a 6è de primària, i en la destacada col·laboració dels monitors de les activitats extraescolars, en Kiko i la Laura.

Des de les primeres hores del matí, l’ambient irradiava energia positiva amb l’entusiasme dels petits atletes i el fervent suport dels pares, familiars i amics. Les categories d’Infantil 3 a 6è de primària van participar en curses adaptades a les seves habilitats, demostrant un esperit esportiu exemplar.

Vull expressar el meu agraïment sincer als monitors de les activitats extraescolars, Kiko i Laura, els quals van encarregar-se de l’escalfament de les diferents categories amb gran professionalitat i dedicació, assegurant-se que cada participant estigués preparat per afrontar la seva cursa amb confiança i seguretat. La seva tasca va ser fonamental per al bon desenvolupament de l’esdeveniment i per a la satisfacció dels nens i nenes que van participar.

En resum, el XXVII Cros de La Canonja Sant Sebastià va ser un èxit destacat.  Agraïm a tots, incloent les famílies que van acompanyar als atletes, per contribuir al fet que aquesta experiència fos tan positiva per a tota la comunitat educativa.

Fins al proper esdeveniment esportiu!