TEATRE I TITELLES – Cicle Inicial

Avui, els nens i nens de Cicle Inicial juntament amb l’alumnat d’Infantil, han tingut l’oportunitat de veure l’obra de titelles “Bunji, la petita coala”. Aquesta experiència teatral ha transportat  a un viatge emocionant a través de la selva australiana, on han conegut a la simpàtica protagonista, Bunji, i han compartit les seves aventures i aprenentatges.

Tan aviat com les llums s’han apagat, ens hem vist immersos en un món de màgia i fantasia. La música en directe ha donat vida a la selva i els diferents personatges, creant una atmosfera d’enigma i excitació.

Avui hem après molt i hem gaudit d’allò més amb les aventures de la Bunji, a qui han donat vida magistralment les noies de la companyia Festuc teatre. Quin privilegi que hagin vingut a la nostra escola!