TEATRE EN ANGLÈS – Cicle Mitjà

Avui, els alumnes de tercer i quart de primària han gaudit d’una experiència teatral única a la sala d’actes de l’escola.

Amb entusiasme i expectació, han assistit a una representació en anglès de la clàssica història de “Tarzan”. Els actors els han transportat directament a la selva, a través de la seva interpretació vibrant i plena d’energia. Durant l’espectacle, els alumnes han pogut seguir la trama, emocionar-se amb les aventures dels protagonistes i absorbir nous mots i frases en anglès. També han aprofitat per repassar vocabulari que ja havien treballat a l’aula. Aquesta immersió lingüística en un entorn divertit i estimulant ha estat una oportunitat enriquidora per al desenvolupament del seu domini de l’idioma. A través del teatre, han ampliat els seus horitzons culturals i lingüístics, i han experimentat la màgia de la comunicació a través de les arts escèniques. Aquesta vivència ha estat, sens dubte, una font d’inspiració i aprenentatge per als nostres alumnes, obrint-los les portes a un món de possibilitats i descobriments.