TEATRE EN ANGLÈS – Cicle Inicial 2n

Avui els infants de segon curs han tingut l’oportunitat d’immergir-se en el món emocionant de “Tarzan” a través d’un espectacle en anglès que els ha fet viure una experiència única i inoblidable.

Des del moment en què les llums s’han apagat, els nostres estudiants s’han endinsat en la selva plena de misteri i intriga on habita en Tarzan. Amb música emocionant i els diàlegs estimulants en anglès, els nens i nenes han seguit amb entusiasme cada moment de l’obra.

El que ha fet especialment emocionant aquesta experiència ha estat la participació activa dels nostres alumnes. Alguns afortunats han tingut l’oportunitat de pujar a l’escenari i interactuar directament amb els actors, convertint-se en part de l’aventura de Tarzan. Amb somriures radiants i emocions a flor de pell, han superat la timidesa i s’han convertit en autèntics animals de la selva.

A mesura que l’espectacle avançava, l’energia i l’emoció a l’auditori eren palpables. Els crits d’alegria i les rialles contagioses han omplert l’aire, mostrant el gran goig i entusiasme dels nostres alumnes durant tota l’experiència.