TALLER PARENTALITAT POSITIVA – Escola La Canonja & SOAF

Avui dimecres 25 d’Abril s’ha dut a terme un “Taller de Parentalitat Positiva” gràcies a la col·laboració entre el Servei d’Orientació i Acompanyament Familiar (SOAF) del Consell Comarcal del Tarragonès i l’Escola La Canonja.

La Cristina, treballadora social del SOAF, ha presentat una sèrie d’eines a gairebé una trentena d’assistents.

La xerrada ha començat amb la presentació del servei SOAF. Tot seguit, s’ha passat a l’anàlisi de les situacions relacionals més comunes a tractar relacional entre pares i mares envers fills i filles.

Per tancar la sessió, la Cristina ha llegit una carta: “Carta d’un Infant als seus progenitors”, provocant l’emoció dels assistents i donant pas a l’exteriorització de sensacions, explicació d’anècdotes, intercanvi d’opinions i resolució de dubtes de les famílies.

Des de l’Escola La Canonja creiem en els beneficis de la realització d’aquests tallers per les famílies del nostre centre i seguirem potenciant aquest eix pedagògic del projecte educatiu.