TALLER HÀBITS SALUDABLES – Cicle Superior 6è

Salutacions a tots els lectors del nostre bloc escolar! Els nostres alumnes de 6è de Primària han participat en un taller molt interessant i educatiu sobre hàbits saludables, amb una nota tecnològica!

El Taller, organitzat pel Trencaclosques, va ser una experiència enriquidora pel nostre alumnat. Van tenir l’oportunitat d’aprendre sobre la importància d’adoptar hàbits de vida saludables com una part integral del seu benestar general. Però el que va fer aquest taller realment especial va ser la manera innovadora en què van aprendre: mitjançant la tecnologia.

Durant la sessió, els alumnes van tenir accés a ordinadors i van aprendre a utilitzar Scratch, una eina de programació molt coneguda i divertida. Van utilitzar aquesta plataforma per crear el seu propi videojoc que havia de promoure hàbits saludables. En lloc de passar el temps simplement jugant a videojocs, els nostres alumnes van estar actius en la seva creació, fent una contribució positiva a la seva pròpia salut i aprenentatge.

Mitjançant el videojoc que van programar, van poder explorar temes com l’exercici físic, una dieta equilibrada, la importància de dormir prou i altres hàbits saludables. A més, van treballar en equip, fomentant la col·laboració i la resolució de problemes, competències essencials pel seu futur.