TALLER DELS MOSSOS D’ESQUADRA – Cicle Mitjà 4t

Els Mossos d’Esquadra, com a agents de la llei, juguen un paper vital en la promoció de la seguretat viària i la prevenció d’accidents de trànsit. Com a part dels seus esforços per educar i conscienciar la comunitat, els Mossos d’Esquadra han dut a terme un taller a la nostra escola dedicat a aquest tema.

La jornada s’ha basat en presentacions interactives, demostracions pràctiques i debats estimulants. Els agents han involucrat activament als nens ni nenes, fomentant una comprensió més profunda dels riscos relacionats amb el trànsit i les estratègies clau per evitar-los.

Els temes tractats han estat les normes de circulació bàsiques així com la importància de l’ús del cinturó de seguretat i del casc en els vehicles motoritzats i patins. Aquest taller ha fomentat la responsabilitat personal i la consciència cívica entre els nostres alumnes.