SUPORT VITAL BÀSIC – Cicle Superior 5è

Avui estem emocionats de compartir una experiència extraordinària que han tingut els alumnes de cinquè de primària a la nostra escola. En una sessió especial d’Educació Física, van participar en un taller de Suport Vital Bàsic que els ha dotat d’habilitats vitals crucials. Aquí teniu un resum d’aquesta experiència única:

El taller va ser una oportunitat única per a aquests joves alumnes d’aprendre habilitats pràctiques que podrien fer la diferència en situacions d’emergència. Sota la supervisió del mestre, van abordar temes com la reanimació cardiopulmonar (RCP), el control de l’hemorràgia i la posició lateral de seguretat.

Amb entusiasme i seriositat, els alumnes van participar en activitats pràctiques i demostracions en viu. Van aprendre la importància de la RCP en la recuperació d’una persona amb parada cardíaca, practicant les tècniques en simulacres realistes. A més, van adquirir coneixements sobre com actuar ràpidament en casos d’hemorràgia o pèrdua de consciència.

Mentre exploraven aquestes habilitats, també van rebre orientació sobre la importància de la calma, la rapidesa i la cooperació en situacions d’emergència. A través de jocs de rol i escenaris simulats, van comprendre com treballar en equip per salvar vides i proporcionar assistència crucial fins a l’arribada dels serveis d’emergència.

Aquest taller no només va dotar els alumnes amb habilitats pràctiques, sinó que també els va donar una sensació d’empoderament i responsabilitat envers el benestar dels altres. Van sortir de la sessió amb una nova confiança en les seves capacitats per respondre a situacions d’emergència i ser agents de canvi en les seves comunitats.

En resum, aquest taller de Suport Vital Bàsic va ser una experiència educativa valuosa que ha preparat els nostres alumnes per afrontar situacions d’emergència amb confiança i eficàcia. Estem molt orgullosos del seu compromís i preparació per contribuir al benestar de la comunitat.