SORTIDA PLANTA DE COMPOSTATGE – Cicle Superior 6è

El dilluns, dia 20 de novembre, l’alumnat de 6è va realitzar una sortida a la planta de compostatge de la Torre d’en Dolça, a Vila-seca. Aquesta sortida es relaciona directament  amb l’àrea de medi i també amb el programa d’Escoles Verdes al qual pertany l’Escola La Canonja.

Allà ens van explicar com generen i tracten el compost, aplicant una economia circular en aquest àmbit. El compost obtingut té com a destí l’hort social de Càritas, així com altres usos que gestiona l’Ajuntament de Vila-seca.

Finalment, es va dur a terme una activitat on havien de classificar diversos residus, tenint en compte si eren orgànics o no. L’esperança de la biodiversitat del nostre planeta depèn de les noves generacions.