Aquest dijous, continuant amb el treball del projecte sobre l’escultor Salvador Martorell, l’alumnat de 6è d’Educació Primària ha realitzat una sortida al Museu d’Art Modern de Tarragona (MAMT).
Durant la visita al museu, l’alumnat ha pogut observar algunes de les obres més destacades de l’autor, com per exemple, el seu autoretrat. Els nens i les nenes han identificat detalls de les escultures que no es veuen a simple vista per fer-ne una anàlisi profunda. Seguidament, han dut a terme un taller de creació d’escultura d’un rostre amb fang. La visita al museu ha sigut molt profitosa i interessant, ja que l’alumnat ha pogut desenvolupar els coneixements previs que tenia sobre l’artista que han anat treballant al llarg del projecte.
Posteriorment a la sortida al museu, els infants de 6è han seguit un trajecte per Tarragona on han pogut seguir veient obres de Salvador Martorell, i a més, s’han aturat a la plaça del rei de la ciutat per tal de treballar el text descriptiu. En un document, els nens i nenes han descrit la plaça, amb els seus elements més significatius, com per exemple el pretori romà.
En conclusió, la sortida ha sigut el complement perfecte per conèixer més de prop l’obra de l’escultor de la Canonja i ampliar el seu coneixement sobre aquesta figura tan important pel municipi.


