RUTA SOLIDÀRIA NÀSTIC – PATINATGE EN LÍNIA (4-2-24)

Estimada comunitat escolar,

Em complau informar-vos sobre una emocionant oportunitat que s’apropa: la RUTA SOLIDÀRIA NÀSTIC – PATINATGE EN LÍNIA, que tindrà lloc al Port de Tarragona el 4 de febrer de 2024. Cridem a tots els apassionats de del patinatge en línia des del punt de vista solidària.

Aquesta iniciativa s’emmarca dins dels Jocs Esportius Escolars (JEEC) i de l’esport en família. I el millor de tot, és completament gratuïta per a tots els nostres alumnes! Us oferim dues opcions senzilles per inscriure-us:

1. Per a les entitats del Tarragonès JEEC: Podeu inscriure els vostres esportistes a través de l’aplicació informàtica CET i, posteriorment, incloure’ls a la secció específica de l’activitat (ruta solidària de patinatge en línia).
  2. Amb assegurança escolar o federada: Aquelles entitats i escoles que ja disposen d’una assegurança escolar o federativa poden utilitzar el full d’Excel específic disponible a la secció de documentació i competicions – impresos de la nostra WEB.

El termini d’inscripció es tancarà el proper dimecres 31 de gener, així que us animo a no perdre aquesta meravellosa oportunitat. La RUTA SOLIDÀRIA no només serà un dia ple de diversió i esport, sinó també una ocasió per unir-nos com a comunitat escolar i contribuir a una causa solidària.

Inscriviu-vos i fem d’aquesta jornada un esdeveniment inoblidable!

Per a més informació: 18189viii-ruta-jornada-solidria-nstic-040224.pdf (cetarragones.cat)