QUÈ SONA A L’ESCOLA? -13- Música

Aquesta setmana entrem i sortim de l’escola a ritme de rumba catalana de la mà d’un grup genuïnament Tarragoní: “Vegüenza ajena”

Aquí teniu una mica d’informació del grup:

Aquesta és la cançó que estem escoltant:

Desplaça cap amunt
Ves al contingut