PREHISTÒRIA A EDUCACIÓ FÍSICA – Cicle Superior 5è

Durant aquesta setmana d’Abril, l’alumnat de 5è ha realitzat el projecte de la prehistòria. La immersió del projecte també ha aplegat l’àrea d’Educació Física on hem repassat els períodes del Paleolític i del Neolític.

Per consolidar els aprenentatges de l’alumnat, s’han dut a terme tres jocs del Neolític:

• El nostre poblat s’inunda amb lava! L’alumnat ha de passar d’una banda a l’altra utilitzant maons per no xafar el terra, ple de lava.
  • S’ha desbordat el riu del nostre poblat! Un grup trasllada, d’un en un, cada company, arrossegant amb màrfegues d’un costat del riu a l’altre.
  • Transportem el menjar de la nostra agricultura! Cada grup fa una cursa de relleus simulant el transport del menjar conreat.

També s’han incorporat dos jocs del Paleolític:

• Cacem Mamuts! L’alumnat fa una cursa de relleus llençant la javelina.
  • Traspassem el barranc! L’alumnat escala lateralment el rocòdrom.

Finalment la sessió acaba amb el grup representant la paraula PREHISTÒRIA.

S’ho han passat molt bé i han après molt!