COVID-19 Setembre 2021
|
L’obertura del centre enguany continua estant condicionada pel COVID-19. És per aquesta raó que haureu de tenir en compte les següents instruccions en cas d’accedir al centre:
- Fer ús de la mascareta.
- Utilitzar el gel hidroalcohòlic.
- Mantenir la distància de seguretat (1,5m).
1.- DATA INICI DE CURS = 13/09/21
2.- DADES DEL CENTRE
Adreça | Avinguda Carrasco i Formiguera, 8
43110 La Canonja |
|
Telèfons | Escola: 977545627 + 691761920
AMPA: 977541540 |
|
e3003185@xtec.cat | ||
Domini intern | escolalacanonja@gmail.com | |
Bloc | https://agora.xtec.cat/ceiplacanonja/categoria/els-blocs-de-lescola/ | |
ED | Secretari: CARLES SOLER ALCAÑIZ
Cap d’estudis: SORAIA CASANOVA SORRIBES Directora: ELISENDA VIRGILI I JOSÉ |
|
Regidora d’Educació | LUCÍA LÓPEZ CERDÁN | |
Presidenta de l’AMPA | BLANCA MARÍN | |
Conserge | ISAAC CANO | |
Administrativa | MONTSERRAT CABALLERO | |
Coordinadores de Cicle | ED. INFANTIL | Mercè Forés |
CICLE INICIAL | Cristina Villalba | |
CICLE MITJÀ | Myriam Romero | |
CICLE SUPERIOR | Silvia Gaya |
3.- ASPECTES DE FUNCIONAMENT
UBICACIÓ CICLES:
EDIFICI OEST |
EDIFICI EST |
Aules EDUCACIÓ INFANTIL
Aules CICLE MITJÀ |
Aules CICLE INICIAL
Aules CICLE SUPERIOR |
ACCESSOS DE L’ALUMNAT AL CENTRE(punts d’entrada i sortida Escola La canonja):
L’accés de les famílies al centre continua estant restringit….+ les zones de tancat i els porxos continuen sent espais reservats només per l’alumnat = Comunicació amb els mestres via agenda escolar, e-mail o trucada telefònica al centre.
PARQUING | PORTA 1
(antiga CM) |
PORTA 2
(antiga P3) |
PORTA 3
(antiga P4 i P5) |
PORTA 4 | PORTA 5 | CAMP FÚTBOL |
P3 i P4 | 3r i 4t | P-5 | 1r i 2n | 5è i 6è |
- L’ALUMNAT ENTRA SOL AL CENTRE, AMB MASCARETA, I RESECTANT EL 1’5m (distància de seguretat).
- SENYALITZAREM L’OBERTURA DE LES PORTES i LA SORTIDA AMB MÚSICA (Projecte sona-sona).
- BAIXEM AL PATI I MARXEM A CASA, FENT FILERA.
RECORDEU: Durant les entrades i les sortides a l’escola, l’accés als porxos i als tancats està restringida. Només hi pot accedir l’alumnat. Respecteu en tot moment la distància de seguretat.
Utilitzeu per qualsevol consulta o comunicació:
- l’agenda escolar
- l’e-mail del professorat
- telèfon del centre (977545627)
MESURES DE SEGURETAT
Ús mascareta | · A EI (P-3, P4 i P5) no obligatòria
· De 1r a 6è obligatòria (només la baixarem/treurem per esmorzar i fer Ed.Física). |
Control de temperatura | · Cada dia a l’entrar a l’aula.
· Les famílies heu de controlar la febre abans de portar els vostres fills i filles al centre. |
Rentat de mans | · Disposem de punts higiènics als accessos del centre i en cada una de les aules dels grups estables. (gel hidroalcohòlic). |
Manteniment de la distància de seguretat | · Sempre que es circuli pel centre (fora de l’aula del grup estable). |
HORARIS
ALUMNAT DEL 13 DE SETEMBRE DE 2021 FINS AL 3 DE JUNY DE 2022:
matí | tarda |
De dll a dv: De 9h a 12:30h | De dll a dv: De 15h-16:30h |
ALUMNAT JORNADA INTENSIVA (22/12/22 + Del 7 al 22 de de juny del 2022):
matí |
De dll a dv: De 9h a 13:00h |
TORNS DE PATI
La sortida al pati SERÀ ESGLAONADA.
De 10:30h a 11h | D’11h a 11:30 |
CICLE INICIAL
CICLE SUPERIOR |
EDUCACIÓ INFANTIL
CICLE MITJÀ |
Alumnat edifici est | Alumnat edifici oest |
Els patis no estaran delimitats, és per aquesta raó que l’alumnat sortirà al pati amb mascareta (de 1r a 6è).
L’alumnat esmorzarà dins l’aula.
Els dimecres recomanem portar fruita per esmorzar.
Enguany tornem a participar en el PROGRAMA ESCOLAR DE CONSUM DE FRUITA.
- Fomentarem la utilització de la carmanyola per portar l’esmorzar i així reduirem l’ús de paper d’alumini i el film de plàstic (tot l’alumnat compta amb una carmanyola corporativa).
- Fomentarem la utilització d’ampolles d’aigua reutilitzables (tot l’alumnat compta amb una ampolla corporativa).
- En cap cas es podran celebrar els aniversaris convidant a esmorzar ( ni de casa ni de pastisseria per raó covid19).
- No es podrà beure l’aigua de la font ni de les aixetes dels WC, per raó del COVID-
HORARI D’ATENCIÓ A LES FAMÍLIES
dll | dm | dc | dj | dv |
9:15h- 11h | 9:15h- 11h | 9:15h- 11h | ||
15:15h-16:15h | 15:15h-16:15h |
AGENDES
- Les agendes estan subvencionades per l’Ajuntament de La
- Comptem amb 2 dissenys: 1 per l’alumnat de 1r i l’altra per l’alumnat de 2n a 6è.
- A EI no utilitzen l’agenda.
- Les agendes dels alumnes enguany no aglutinen les informacions importants envers el funcionament del centre perquè al mes de juliol no comptàvem amb informacions fermes o
- Les lliurarem a l’alumnat el 1r dia de
OBSERVACIONS ENVERS MATERIAL ESCOLAR (per COVID-19)
- No utilitzarem la bata d’aula.
- Comptarem amb una bata vella i/o samarreta per realitzar tasques “brutes” de plàstica.
Un cop finalitzada la sessió farem que l’alumnat les prengui a casa per rentar-les.
- Prohibim l’ús de la flauta.
- Enguany l’alumnat tampoc portarà muda per Ed.Física, Tot l’alumnat de primària vindrà vestit amb el xandall i haurà de portar una bosseta per guardar la mascareta, desar l’aigua i una tovallola petita per eixugar-se..
- L’alumnat de primària serà el responsable de rentar les superfícies abans de baixar al pati i abans de marxar a
- Comptarem amb una senyora de la neteja que entrarà a les aules d’EI i a la sala de psicomotricitat per realitzar les desinfeccions pertinents de les superfícies utilitzades.
MÒBILS I JOGUINES
- L’alumnat no pot portar mòbil ni cap joguina a l’escola.
SORTIDES I COLÒNIES
Si la situació ens ho permet durem a terme les sortides que tenim planificades (segons instruccions i evolució de la pandèmia).
FESTES I CELEBRACIONS
Si decidim realitzar els festivals, els haurem de realitzar a l’aire lliure. Anirem informant.
CONFINAMENT/QUARENTENA
- En confinament , haurà de seguir l’activitat lectiva però de manera telemàtica.
- Les quarantenes en principi seran de 10 …
- Penjarem les planificacions setmanals els dilluns pel matí.
- Haurem de facilitar explicacions i demanar evidències.
- Haurem d’avançar matèria….
- El funcionament serà el mateix que vam utilitzar el curs passat.
- Per tal de tenir en compte l’escletxa digital, el grup o grups estables que es confinin prendran a casa de manera obligatòria tots els dossiers, llibres, quadernets, estoigs i altres
GESTIÓ DE CASOS
PROTOCOL!!!!, davant d’una persona/alumne que comença a desenvolupar símptomes compatibles amb la COVID-19 al centre educatiu:
- Coordinadora COVID-19= DIRECTORA
- ZONA D’AÏLLAMENT= DESPATX POLIVALENT
- La família o la persona amb símptomes ha de contactar amb el seu CAP de referència per valorar la situació i fer les actuacions necessàries. Si es decideix realitzar una PCR per a SARS-CoV-2, l’infant i la família amb qui conviu hauran d’estar en aïllament al domicili fins conèixer-ne el resultat. En cas que finalment es confirmi el cas, Salut Pública serà l’encarregada de la identificació, aïllament i seguiment dels contactes
- En cas de ser positiu, l’escola informarà a les famílies de quins grups estables o alumnes han de dur a terme la quarantena de 10
- També s’hauran d’aïllar els germans dels
- En quarantena l’activitat lectiva es farà de manera telemàtica via el BLOC DE L’ESCOLA.
ALTRES:
PERÍODE D’ADAPTACIÓ ALUMNAT P3: LES MESTRES QUE TUTORITZEN ELS GRUPS ESTABLES DE P3 INFORMARAN A LES FAMÍLIES EL DIA DE LA REUNIÓ D’INICI DE CURS.
L’ALUMNAT DE 1r de CICLE INICIAL, EL PRIMER DIA D’ESCOLA (EL 13/09/21) SERAN REBUTS A LA PORTA D’ACCÉS PER LES SEVES MESTRES TUTORES.
Salutacions cordials,
Equip de mestres i Equip Directiu de l’Escola La Canonja.
Comentaris recents