MITJONS MULTICOLORS I SORTIDA PEL DIJOUS GRAS – Cicle Superior

Avui ens trobem amb una notícia plena de color i diversió: els nens i les nenes del cicle superior de l’escola han omplert els passadissos amb una explosió de colors! Aquest dijous, la consigna era portar un mitjó de cada color , creant un paisatge cromàtic que ha captivat l’atenció de tots.

Des de blaus brillants fins a verds elèctrics, passant per rosats tendres i grocs vibrants, els nostres alumnes van exhibir la seva creativitat i personalitat a través de l’elecció dels seus mitjons. Aquesta iniciativa no només ha afegit un toc de diversió, sinó que també ha promogut la individualitat i l’expressió personal entre els estudiants.

A més a més, han tingut l’oportunitat de sortir de les parets de l’escola per un dia i explorar el sector nord del nostre estimat poble en honor al Dijous Gras. Aquesta petita sortida ha permès als estudiants connectar amb la comunitat i gaudir de les festivitats locals mentre compartien moments de rialles i diversió amb els seus companys de classe.

Mantingueu-vos atents per a més aventures i moments emocionants dels nostres alumnes del cicle superior!