JORNADA DE TENNIS TAULA INSTITUT COLLBLANC – Cicle Superior 5è

El passat dimarts 26 i dijous 28 de setembre l’alumnat de 5è de cicle superior va assistir a les instal·lacions de l’Institut Collblanc per gaudir d’una jornada de promoció del tennis taula.

L’alumnat va poder posar en pràctica els coneixements apresos l’any anterior a 4t a l’àrea d’educació física i en va aprendre altres de nous de la mà dels “dinamitzadors”. Els dinamitzadors són alumnes que participen en l’activitat extraescolar de tennis taula que ajuden a les noves incorporacions.

Per finalitzar la col·laboració es va recordar que l’alumnat de primària es pot apuntar, a través de l’AMPA de l’escola, a l’activitat extraescolar, la qual es desenvoluparà a les instal·lacions de l’Institut Collblanc.