Aquest dilluns 19 de gener, l’alumnat de Cicle Superior de l’Escola La Canonja ha participat en una jornada dedicada a l’Autoprotecció Civil, amb l’objectiu d’aprendre com actuar davant diferents situacions de risc.
Al llarg del dia, els infants han realitzat diverses activitats a partir dels seus coneixements previs, com una comprensió lectora i uns mots encreuats. A més, han rebut la visita de dos membres de l’Equip de Protecció Civil del Servei Territorial de Tarragona, que han ofert una xerrada molt aclaridora sobre actuacions segures i responsables.
Finalment, organitzats en grups, l’alumnat ha treballat un risc concret. Els nens i nenes de 5è han elaborat cartells informatius i els de 6è presentacions digitals. Aquesta jornada ha permès augmentar la seva consciència i preparació davant possibles emergències.


