DIVENDRES DE CARNAVAL A L’ESCOLA LA CANONJA (09/02/24)

Divendres passat, dia 9 de febrer de 2023, tot i la pluja del matí…. a l’Escola La Canonja vam poder celebrar la FESTA GROSSA DE CARNAVAL.

Pel matí la canalla, personal, i professorat va entrar a l’escola ben mudats amb la disfressa escollida.

Quin goig i quina elegància!!!! Tot ho sabem portar!!!

A les 15h , va fer la seva entrada Sa Majestat el Rei Carnestoltes, va ser rebut per la magnífica BATUCADA DE L’ESCOLA LA CANONJA.

Volem destacar la virtuositat i professionalitat d’aquests tres grups de 6è i la del mestre de música Rafa, què bé vau sonar!!!

Tots els grups van participar en la desfilada de lluïment.

Sa Majestat dalt de l’escenari ens va agrair el fet de ser tan creients amb les seves ordres i ens va engrescar a viure el Carnaval a tot gas!!!

L’escola va possibilitar un BERENAR POPULAR: coca amb sucre i xocolata. Quina tarda més dolça!!!

Rei Carnestoltes, fins l’any que ve!!!

T’estimem.